/Media planning

Zeker weten dat die doelgroep niet op TikTok te vinden is? Wat is het verschil in impact en kosten tussen één uitgekeken ad op YouTube vergeleken met diezelfde uiting op Insta? Wat kun je met een gerust hart uitbesteden aan de algoritmes van de platformen en wat niet?

Digital Media Planning is uitgegroeid tot een geweldig complex en wat ons betreft daarom des te uitdagender vakgebied.

Op basis van bedrijfsdoelstellingen, KPI’s, andere (online/offline) mediaplannen, budgetten en bevindingen assisteren we met plezier bij de creatie van omnichannel-mediaplanning, zowel voor tijdsgebonden als always-on-campagnes. Waarbij we, afhankelijk van de scope, marketeers aan de klantzijde opleiden tot experts in digitale mediaplanning, of helpen bij het toetsen van huidige en nieuwe plannen.

Bij insert/expert Digital Media Planning kijken we altijd naar de relatie tussen branding en performance om te komen tot hoogwaardige media-inkoopplannen. Ook vergelijken, en koesteren, we de inzet van traditionele offline media naast digitaal. Het liefst zo dicht mogelijk naast.

Voordelen

/ Objectief en transparant
/ Bewezen modellen
/ Praktisch, direct toepasbaar advies

Deliverables

/ Tooling
/ Masterclasses
/ Omnichannel-strategieen
/ Mediaplannen
/ Inkoopplannen

Precies wat je zoekt?